duminică, 3 februarie 2008

sunt propriul meu PR


.... obisnuinta creaza monstrii ... ar fi varianta mea la "somnul ratiunii naste monstri" ... e complicata viata in anul 2007 ... traim in niste rigori sociale inexplicabile si absurde ... nu avem voie sa vorbim de carti pentru ca nu e "cool", vorbim de Dior, Dolce, L.V. sau Versace si de fapt traim intr-o lume superficiala unde nimeni nu-l stie pe cel de langa el si unde "multumesc" ... sau alte astfel de cuvinte par demodate .... totul e trecator ... azi iubesti pe cineva, maine ai anumiti prieteni si azi stau si ma gandesc in trecut si au ramas putine amintiri si unele zone cicatrizate ... oare cum au reusit unii oameni sa ramana impreuna pentru eternitate ... sunt singura si vreau pe cineva ... iubesc si am o relatie serioasa, sunt iubita dar ma sufoc, ma oboseste, ma face sa fiu "rea" ... sau poate doar mi-e frica si incerc sa maschez asta .... as vrea sa cred ca undeva in stiva de carti pe care am citit-o si pe care o voi mai citi o sa gasesc raspunsuri la toate intrebarile, dar mi-e teama ca nu e vorba doar de o actiune de PR, nu e o strategie de marketing, nu tine de promovare si nici de produs, de data asta nu are pret, dar are greutate, ... si apasa pe sufletul meu, dar .... in final asta e viata mea pe care o ador si la care multi ravnesc ... ...

Niciun comentariu: