duminică, 3 februarie 2008

rezolutie pentru anul 2008


... am inceput anul cu experiente noi care m-au invatat sa ma descopar si sa ma apreciez mai des ... am descoperit efectul cuvintelor "te iubesc" ... "esti frumoasa" .... "iubito" ... am descoperit ca e bine sa ai incredere in tine, am inteles ca cei care ma judeca si ma jignesc o fac doar pentru ca imi sunt inferiori, pentru ca doar asa ma pot dobora, pentru ca sunt lasi .... mi-am propus ca rezolutie pentru anul nou sa imi duc propriile razboaie, sa ma pun pe primul loc, sa nu mai bag mana in foc pentru nimeni si sa devin mai egoista, .... trebuie sa invat sa pun propria-mi persoana pe primul loc ... am descoperit ca am o familie minunata care imi da energia necesara vietii, si mi-e rusine sa recunosc, dar uitasem asta, am legat prietenii cred eu temeinice departe de lumea mea si departe de realitatea de aici, ... m-am intors la pasiunile mele de o viata pe care le ignorasem in ultima perioada si .... in sfarsit, chiar daca viata mea nu mai e atat de spectaculoasa si de agitata,.... pot in sfarsit sa spun ca sunt fericita ... sunt singura, ma dedic mie, imi propun si merg spre o mare schimbare, si sunt fericita ...

Niciun comentariu: