joi, 14 februarie 2008


.... an de an aud discutii despre sf. valentin si despre modul foarte rapid in care am adoptat sarbatorile americanilor si le-am uitat pe cele romanesti ... eu cred insa ca romanii au nevoie de un motiv sa sarbatoreasca .... viteza cu care lumea munceste, nebunia de zi cu zi ne-a transformat in mici robotei care nu mai stiu sa faca altceva decat sa munceasca, sa stea in trafic si ne trezim seara ca ziua s-a dus, ca nu mai avem timp de nimik, ca e tarziu, ca suntem obositi ... si gata ... e dimineata iar .... vreau sa cred ca normal oamenii se iubesc zi de zi, ca e frumos sa iti surprinzi partenerul in fiecare clipa, ca fericirea si iubirea e cadoul suprem, dar cred in acelasi timp ca ne-am plictisi intr-o astfel de viata, ca perfectiunea sta in noi dar e totusi utopica .... ca tocmai dovada suprema de iubire sta in a te indragosti de defectele partenerului, de a forma acea echipa puternica, .... asa ca, atat am de spus,pentru ca lumea nu se schimba din vorbe ci din fapte .... va doresc o seara incendiara, inventiva, sexy si plina de pasiune!

Niciun comentariu: