duminică, 3 februarie 2008

inceput de blog .... inceput de viata!


Gaudi a murit calcat de tren ... geniul lui se manifesta atat de intens incat mergand pe liniile de tren, probabil calculand gravitatii si probabilitati legate de constructia colosului numit Sagrada Familia, nu a auzit semnalele acestuia si si-a pierdut viata.Dar oare mai exact la ce se gandea acesta? .... Oare viata e acel tren si noi decidem daca auzim sau nu semnalul? .... Ma intreb daca exista cu adevarat o carte imensa undeva in ceruri, in care e descrisa cu amanunt viata noastra .... daca ar fi asa Dumnezeu sau Entitatea Suprema.... cred ca se distreaza copios cand ne vede "luptand" cu viata ... ce minciuna frumoasa! .... oare sunt eu acum pe liniile de tren? ... oare o sa aud semnalele acestuia? .... Simt acum ca sunt intr-un carusel, imobilizata, si vad cum vietile tuturor trec cu repeziciune prin ochii mei .... acum totul se misca foarte rapid .... si uneori imi inspira frica .... Incerc din toate fortele sa ma transform fortat in femeie,..... sa uit de copilul din mine, copil care ma face fericita .... si sa ma port cum "imi cere varsta si societatea"..... ma trezesc uneori din somn, nu pentru ca m-ar speria vreun vis, dar stau si ma gandesc la mine, si la modul in care mi-am canalizat viata .... imi e frica de acest nou inceput si sunt derutata .... ma leaga sentimente de acasa dar ma simt linistita aici .... si sper sa pot uni cele doua vieti .... am o stare de neliniste generala si ma tot gandesc la nebunia lui Dali... la Petrarca si a lui Beatrice, pe care a iubit-o in taina si i-a dedicat toata opera, la Steaua fara nume .... la mine si la ce am fost noi, la mine si la ce a fost cu altul, si acum la mine si la ce as fi putut avea cu altcineva ....

...... the end .....

Niciun comentariu: