duminică, 3 februarie 2008

... ganduri


Mi e dor sa fiu din nou mica, sa n am griji, sa fiu iar inocenta si normala, sa cred in oameni, sa ma simt iubia si ocrotita, sa cred in minuni si in Mos Craciun, mi e dor sa ma plimb pe strada si sa vad oameni frumosi si normali, mi e dor sa cred in iubire si in sinceritate, mi e dor sa vad si sa simt bunatate, si caldura, si liniste, mi e dor de strazi ce nu mai sunt, de copaci la umbra carora ma odihneam, mi e dor de case, de oameni ce nu mai sunt.

Mi e dor de iubire, si de vise, si de plimbari prin parc. Mi e dor de curat si de frumos, de bucurie din nimic, mi e dor sa impartasesc, sa fac cadouri si sa primesc. Mi e dor sa sune cineva la usa, sa vina cineva cu flori, sau doar cu un zambet pe buze, mi e dor sa ma cert si sa ma supar. Mi e dor sa plang de bucurie, sa ma supar de prea bine, mi e dor sa ma cert si sa ma impac.

Mi e dor sa cred ca mai exista bine, ca mai exista bunatate, ca mai exista credinta si ca mai poate fi pace intre noi si n sufletele noastre. Mi e dor sa pot spune ce cred, mi e dor sa pot fi complet sincera si cu altcineva decat cu mine insami.

Mi e dor de ce a fost de ce este si de ce va fi, de oameni pe care i am iubit ii iubesc si ii voi iubi.
Mi e dor de o lume inchipuita ce o vad doar eu in mintea mea .
Mi e dor de oameni buni si normali, nepatati si neviciati.
Mi e dor de mine cea care am fost si nu mai sunt.
Mi e dor sa pot uita raul si retine binele.
Mi e dor de ce va fi.....azi, maine, peste ani....
Mi e dor de speranta, si de optimism, de planuri marete si de calatorii imaginare.
Mi e dor de dimineti cu soare si ciripit de pasarele, de seri calde si cu tihna, de zile mai bune si mai implinite.
Mi e dor de mine, de noi, de voi, de tot.....

Niciun comentariu: