duminică, 2 martie 2008

... povesti de dragoste .... cum le vedeam atunci .... cum m-au facut ceea ce sunt azi ... sunt cea mai perfecta imperfecta femeie din viata ta ....

Nu vreau sa-mi pierd increderea in mine
Vreau sa traiesc normal pentru noi doi,
Simt cum imi fuge lumea de sub mine,
Si nu stiu ce sa cred azi de noi doi.

Pentru o clipa am crezut ca vom fi impreuna,
Ca vom fi fericiti, doar moartea ne va desparti...
Vedeam povesti cu feti-frumosi, cu zane ....
Si nu te-as fi crezut in stare sa ma minti.

Te-aveam atunci doar pentru mine,
Dar imi era destul de greu sa-ti spun ce simt.
Credeam ca te-as putea indeparta .... speria .... ca ai fugi de mine
E greu sa fim si doi, si singuri impreuna.

Dar intr-o zi s-a spulberat intreaga fericire
Si stau sa ma gandesc de-i vina mea
Tot doi am fost si la necaz, dar si la bine ....
Si nu stiu unde s-a pierdut iubirea ta.

Imi este greu sa imi cladesc o noua fericire,
Gresesc atunci cand raportez prezentul la trecut....
Vreau sa m-apropii azi de cineva mai bun ca tine ...
Si primul pas concret e sa te uit!

2 comentarii:

Codryna spunea...

povesti de dragoste....romantism....si totusi nici un vers care sa sune cunoscut....sa intelegem ca este vorba despre o creatie proprie?

Ana Maria Tuluc spunea...

astea sunt amintirile care mi-au mai ramas de atunci .... sunt sentimentele mele puse pe versuri ...