vineri, 21 martie 2008

... nimeni nu-si va aduce aminte de tine pentru gandurile tale secrete ...!!!!


.... in viata trebuie sa pierzi anumite lucruri pentru ca apoi sa apreciezi lucrurile frumoase .... sau cel putin asa mi-a spus cineva ..... sa aiba oare dreptate? .... unele persoane au aparut in viata mea in momente critice si de cumpana cand aveam nevoie de incurajari .... cand aveam nevoie sa ma simt apreciata, frumoasa, sa ma simt dorita si in momente in care imi doream sa ma joc .... asa ai aparut de fiecare data, tot atat de repede ai disparut, acum comunicam iar ..... dar stiu ca o sa dispari in neant, la un moment dat iti vei lua jucariile - satisfactiile personale - si o sa pleci ...... azi recunosc ca viata mi-a oferit multe sanse, pe unele le-am vazut la timp, dar unele trenuri au plecat din gara mea, inainte sa le aud sueratul ..... cu toate astea, ..... sau poate tocmai de asta .... astazi sunt ceea ce sunt .... am aproape 24 de ani .... sunt in continua lupta cu mine, ma simt dezradacinata acum pentru ca traiesc in doua lumi .... ma simt akasa pe drumul dintre bucuresti si sibiu .... pentru ca odata ajunsa la destinatie nu imi gasesc locul .... ma apuca dorul aici gandindu-ma la acolo .... si acolo gandindu-ma la aici ..... cu toate astea sunt fericita pentru ceea ce sunt .... intr-un mod absolut egoist recunosc mi-e teribil de dor de tommy .... mi-e dor de prietenele mele si mi-e frica daca pot spune asa de gandul ca prietenia noastra nu e suficient de puternica sa invinga departarea .... in schimb ma refugiez in lectura .... recuperez cu pasi mari lacunele din ultimul an .... ma perfectionez in domeniile mele de interes, dar ma auto-stimulez spre domenii noi, astfel incat ma oblig :-)) sa citesc macar cateva pagini pe zi din carti care trateaza subiecte istorice, politice ..... ma documentez despre problemele romaniei care ma influenteaza, ma implic cel putin la nivel micro in politica si in administratie pentru ca am constientizat ca lumea in care traiesc imi influenteaza viata si ca vreau sau nu sunt roman, sunt mandra ca sunt roman, si trebuie sa-mi cladesc viitorul pe care mi-l doresc.
.......... ma gandeam zilele trecute la persoanele importante din viata mea si evident vreau sa ii multumesc omului care m-a iubit mai mult decat pe propria-i viata ..... care m-a educat si m-a format ca si caracter, si care ma vegheaza si acum ..... barbatul care are grija de mine din ceruri, care imi da putere la greu si care zambeste de fiecare data cand imi pazeste somnul .... pentru ca in somn ramanem impreuna, pentru ca doar visele ne-au mai ramas ... ....

Niciun comentariu: