sâmbătă, 20 septembrie 2008

... doar un gand ... doar cateva randuri care nu vor schimba nimic!

... e greu sa accept o introspectie sincera si pertinenta .... sunt momente in viata mea, dar banuiesc ca asa se intampla fiecarui om, in care vorba aceea romaneasca "daca iti spun 2 ca esti beat, du-te si te culca" capata alt sens, sau mai bine spus ma determina sa ma autoanalizez, ma obliga sa constientizez elemente definitorii din existenta mea. E o etapa de tranzitie, in care nu ma intelg pe mine si parca mi-e greu sa-i inteleg si pe ceilalti. Puterea, ambitia, pasiunea au devenit carente in societatea actuala ... inteligenta a incetat sa mai fie un atu, un avantaj sau chiar o mandrie .... acum se poarta caracteristica "senina si cretina" - expresia imi apartine in totalitate - ... dar cine stie poate e doar o parere de moment .... poatema insel eu .... poate sunt rea .... doar ca am primit atatea refuzuri - profesionale :-)in ultima perioada incat nu mai am incredere, nu mai am putere sa incerc ... Nepotismul e in floare astazi si nu ar trebui sa ma mire ... si chiar nu ma mira ... dilema si revolta mea este ca daca incerci sa fii corect, chiar daca ai avea sansa sa faultezi sistemul, nu reusesti ....

Niciun comentariu: