duminică, 10 august 2008

... astazi a murit o parte din mine ....

... suntem capabili de sentimente nobile in viata, dar in momentele grele ne dam seama de intensitatea propriilor noastre sentimente si regretam prostia si incapabilitatea noastra, superficialitatea ... si apare un gol, se rupe ceva din noi ... astazi s-a rupt ceva in inima mea .... simt un gol imens, lacrimile mi au secat, corpul nu mai rasunde si au aparut multe, prea multe regrete! .... cand am venit in sibiu, acum aproape 13 ani, m-am simtit dezradacinata, singura, ... dar imediat, doar dupa cateva luni m-au adoptat ei pe minechiar daca unii ar spune ca parintii mi-au cumparat 2 catei, eu pun ca ei m-au ales pe mine .... chiar daca l-am pierdut acum cativa ani pe Jean, amintirea lui e vie in sufletele noastre, el e un ingeras protector al nostru ... de 2 zile "sufletul meu" e bolnavior, si odata cu el am intrat cu totii intr-o stare latenta de suferinta si de impotenta ... suntem deja experti in perfuzii si injectii, dar ochisorii lui de ciocolata raman pierduti ... cine hotaraste oare destinul nostru? .... oare daca nu il lasam sa sufere e o cruzime din partea noastra? ... ma apasa un sentiment de jena, de suferinta, de vina, pentru ca stiu ca el acum sufera, si sansele lui sunt foarte mici ... oare eu sa fiu in locul lui ce as prefera? .... simt nevoia sa ma descarc, sa urlu, sa tip, sa trantesc si sa izbesc .... vreau sa urasc viata, soarta ... sunt in mijlocul luptei mele interioare .... mi-e mila, ma deprima amintirile frumoase, simt furie ... dar in acelasi timp stiu doar ca acum nu mai e bine, ca armonia e zbuciumata, ca normalul e anormal ... dar nu stiu cum se va finaliza ... cum trebuie sa soluionam problema .... ce trebuie sa facem? .... Sa ascultam de ratiune sau de sentimente?

... pentru cei care inteleg suferinta mea ... "- Va multumesc pentru gandul bun si pentru suportul moral."

... pentru cei care nu au animale dar le iubesc ... "- Va spun ca nu exista un confident sau un suflet mai loial si mai pur decat cel al unui animal."

... si pentru cei care rad sau care pur si simplu sunt rautaciosi ... "- Imi pare sincer rau ca sufletele voastre sunt atat de negre si ca va aflati in imposibilitatea de a da iubire unui suflet sincer."

Un comentariu:

. spunea...

Salut, acum in graba am dat peste blog-ul tau, si pentru a nu-l pierde, iti las acest comentyariu, in speranta ca imi vei raspunde, si ca rezultat ca voi putea lua legatura cu tine.
Destul de ciudat, te salut si multumesc anticipat
aaa... cine sunt, un strain