miercuri, 21 mai 2008

.... sex and the city .....

Carrie - "Oamenii merg în cazinouri din acelaşi motiv pentru care merg la blind dates, speră să căştige lozul cel mare. Dar de cele mai multe ori ajung lefteri sau singuri într-un bar."

Stanford - "Nu vreau să par un nimeni, mai ales că acum am pe cineva."
Carrie - "A, deci e ok să fii un nimeni când nu ai pe nimeni?"
Stanford - "Păi de fapt eşti un nimeni până nu îţi găseşti pe cineva care să te iubească."

Carrie - "Ce ai de gând să faci cu viaţa ta? Să umbli prin baruri, să bei Cosmopolitans şi să te culci cu necunoscuţi până ajungi la 80 de ani?"

Samantha - "Sunt trisexuală! Aş încerca orice cel puţin măcar odată."

Miranda - "După mulţi ani în care am întâlnit doar bărbaţi ciudaţi, Dumnezeu îmi aruncă în sfârşit un os."

Samantha - "A făcut ceva foarte pervers! A încercat să mă ţină de mână pe stradă!"

Carrie - "Bărbaţii care arată prea bine nu sunt buni la pat pentru că nu au avut nevoie niciodată de acest atu."

Charlotte către Samantha (după ce aceasta se culcase cu fratele ei) - "Vaginul tău este înscris în ghidul New Yorkului? Pentru că ar trebui să fie dedesubt denumirea - cel mai fierbinte loc din oraş! Deschis non-stop! - "

Carrie - "Singurele lucruri care mi-au ieşit cu succes în bucătărie au fost o mare mizerie şi câteva mici incendii".

Niciun comentariu: