luni, 22 februarie 2010

RECOMANDARE!


http://www.youtube.com/watch?v=4WMwacowpOs

In seara asta am fost la teatru!

PORTRETUL DOAMNEI T

de Ana Maria Bamberger
Regia: Liana Ceterchi
Scenografia: Sanda Mitache
Distribuţia: OLGA TUDORACHE, LUCIAN NUŢĂ

am plans, am zambit, am tresarit, am simtit, am visat, am simtit implinire.

O piesa de senzatie, o poveste ...de viata, sau mai bine spus o lectie de viata.

Am 25 de ani si IUBESC TEATRUL ROMANESC! si in acelasi timp vad in jurul meu sali de spectacole goale, spectacole anulate ..... mari actori jigniti de telefoanele mobile care suna si suna .....

FELICITARI D-NEI OLGA TUDORACHE .... o prezenta de un rafinament aparte, o adevarata doamna a teatrului romanesc .... o fiinta de un umor fin si delicat.

recomand piesa celor care doresc sa se relaxeze, sa simta, sa viseze, sa planga, sa zambeasca, sa traiasca .....


Niciun comentariu: