duminică, 15 iunie 2008

.... o clipa de relaxare!


... saptamana trecuta, intr-un moment de plictiseala si de amorteala am decis sa ma relaxez la un film la Multiplex .... si pentru ca era seara meciurilor de la Euro 2008 ... m am refugiat la Sala 3 - Sex and the City -The Movie ... un film relaxant, despre prietenie, despre viata, despre dragoste dar mai ales un film care te face sa te gandesti la tine si la elementele importante in viata .... ma declar de la inceput o fana a serialului cu acelasi nume, si incep prin a-mi exprima dorinta ferma de a-mi pastra prietenele si viata in cote normale ....cand am plecat din Sibiu, am simtit ca o iau de la capat, ca imi re-impletesc firul vietii, si am simtit si un mare sentiment de frica ... mi-a fost frica sa nu pierd elementele vietii mele care ma tineau ancorata in realitate si care ma implineau ... filmul vorbeste despre viata, despre cautare si satisfactia gasirii fericirii supreme, despre compromis, despre schimbare, despre riguori, tabu-uri .... de fapt vorbeste despre viata reala .... de fapt vorbeste despre 4 femei normale, pe care le vedem zi de zi .... si despre lupta lor pe scena vietii...

Niciun comentariu: